Skip to content
Bezpłatne testowanie!   Zostań partnerem
  • O nas
  • Publikacje
  • Łączność
Seuic-Polska PL
Toggle Menu Kategorie
  • Terminale do zbierania danych
  • Sprzęt RFID
  • Stacjonarny RFID
  • Tablety
  • Skanery
  • Skanery stacjonarne
  • Oprogramowanie
  • Akcesoria
  • Początek
  • Sklep
  • PolskiPolski
    • УкраїнськаУкраїнська
    • EnglishEnglish

Email
sprzedaz@seuic-polska.pl
Phone
+48459569517
Bezpłatne testowanie!   Zostań partnerem
Seuic-Polska PL
Account
Home / Usługa SEUIC

Usługa SEUIC

Serwis SEUIC — gwarancja, warunki i postanowienia

Cenimy zaufanie naszych klientów, dlatego zapewniamy kompleksowy serwis sprzętu SEUIC, zgodnie z polskimi przepisami i naszymi standardami jakości. Poniżej przedstawiamy wszystkie kluczowe warunki.

Gwarancja i Rękojmia (Zgodność Towaru z Umową)

  • Gwarancja: Na wszystkie urządzenia SEUIC obowiązuje standardowa gwarancja przez 2 lata od momentu wydania lub sprzedaży klientowi.
  • Rękojmia (Niezgodność Towaru z Umową): Zgodnie z polskim prawem, konsumenci mają prawo żądać, aby towar był zgodny z umową, tzn. nie miał wad, był zgodny z ustaleniami lub był przydatny do przeznaczonego celu.
  • Różnica: Gwarancja jest dobrowolnym, dodatkowym zobowiązaniem producenta lub sprzedawcy. Rękojmia to obowiązkowa podstawa ochrony praw konsumenta w przypadku niezgodności lub wady towaru.

Co Obejmuje Obsługa Serwisowa

  1. Diagnostyka Weryfikujemy urządzenie w celu ustalenia rodzaju wady: czy jest to wada fabryczna, czy uszkodzenie wynikające z użytkowania.
  2. Naprawa lub Wymiana Jeśli usterka zostanie usunięta w ramach gwarancji, naprawa jest bezpłatna. Jeżeli naprawa jest niemożliwa — dokonuje się wymiany.
  3. Aktualizacja Oprogramowania W razie potrzeby — aktualizujemy firmware, konfigurujemy oprogramowanie, zapewniamy kompatybilność z systemami klienta.
  4. Wsparcie Użytkownika Konsultacje dotyczące prawidłowego użytkowania, profilaktyki usterek, rekomendacje i odpowiedzi na pytania techniczne.

Warunki dla Konsumenta

  • Urządzenie musi być użytkowane zgodnie z instrukcją techniczną oraz warunkami, w tym z należytym przechowywaniem.
  • Zabrania się: samodzielnego demontażu urządzeń, używania niestandardowego (customowego) firmware, zmieniania konstrukcji lub plomb, przekazywania osobom trzecim bez zgody producenta/sprzedawcy.
  • Jeśli usterka powstała w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub naruszenia warunków — gwarancja może zostać anulowana lub naprawa może zostać wykonana na koszt klienta.

Terminy Obsługi

EtapMaksymalny Termin
Złożenie roszczenia gwarancyjnego lub reklamacjiNiezwłocznie po wykryciu wady.
Wstępna diagnostyka2–5 dni roboczych po otrzymaniu urządzenia lub jego zwrocie do centrum serwisowego.
Naprawa lub wymianaZależy od złożoności, typowy termin — do 14 dni kalendarzowych; jeśli potrzebne są części zamienne — może się wydłużyć za uprzednią zgodą klienta.
Poinformowanie klientaRozwiązanie lub potwierdzenie przyjęcia reklamacji musi być dostarczone w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia reklamacji, zgodnie z polskim prawem.

Jak Zgłosić Serwis

  1. Skontaktuj się z naszym działem serwisowym za pośrednictwem kanałów kontaktowych (e-mail, telefon, formularz na stronie).
  2. Przygotuj dokument potwierdzający zakup lub otrzymanie sprzętu (faktura, dowód zakupu).
  3. Opisz wadę lub problem — jasno i szczegółowo, w miarę możliwości dołącz zdjęcia lub wideo.
  4. Wyślij urządzenie do serwisu na wskazany adres lub przekaż kurierowi (w zależności od warunków umowy).

Ograniczenia Terytorialne i Inne

  • Serwis i gwarancja obowiązują na terenie Polski, a także innych krajów członkowskich UE na warunkach przewidzianych w umowie lub dokumencie gwarancyjnym.
  • Niektóre koszty, takie jak dostawa do centrum serwisowego, mogą być nałożone na klienta, chyba że uzgodniono inaczej.
  • Jeżeli klient zakupił sprzęt jako osoba prawna lub przedsiębiorca — warunki gwarancji mogą nieznacznie się różnić i być ustalone w umowie.

Państwa Bezpieczeństwo i Prawa

Nawet po upływie gwarancji dokumentowej, mają Państwo prawo do ochrony poprzez reklamację z tytułu rękojmi (niezgodności towaru z umową) — przez 2 lata od momentu sprzedaży lub wydania.
Będą Państwo chronieni jako konsument zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta i Kodeksem cywilnym RP.
Jeśli zobowiązania gwarancyjne to przewidują, dostarczymy również pisemny dokument gwarancji z wyraźnym określeniem jej czasu trwania, warunków, adresu gwaranta.

Nasze kontakty

AVP GROUP SP Z O O
Ul. Młynarska 42/115
01-171 Warszawa
NIP: 5273146030 REGON: 540624930

+48459569517

sprzedaz@seuic-polska.pl

Informacja

  • Łączność
  • O nas
  • Regulamin

Polityka

  • Zwroty i reklamacje
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookie

Pomoc

  • Publikacje
  • Praca
  • Dostawa
Facebook X Instagram YouTube Google Reviews

© 2025 Seuic-Polska PL

Nie pamiętasz hasła?


Nie masz jeszcze konta? Rejestracja

Shopping Cart

Twój koszyk jest pusty

W twoim koszyku nie ma produktów. Dalej, uzupełnić ją fakt, że się wam podoba!

Rozpocznij Zakupy Już teraz
PL
×
  • Polski Polski
  • Українська Українська
  • English English
Zarządzaj zgodą

Aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia, używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o Twoim urządzeniu. Zgoda na korzystanie z tych technologii umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak Twoje zachowanie online lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Odmowa lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre funkcje i możliwości.

Funkcjonalność Zawsze aktywne
Przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu technicznego jest absolutnie niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie zażądanej przez abonenta lub użytkownika lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji wiadomości za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statystyka
Przechowywanie lub dostęp techniczny wykorzystywany wyłącznie w celach statystycznych. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na wielu stronach internetowych w podobnych celach marketingowych niezbędne jest techniczne przechowywanie lub dostęp.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
Scroll to top
  • Początek
  • Sklep
  • PolskiPolski
    • УкраїнськаУкраїнська
    • EnglishEnglish
  • Terminale do zbierania danych
  • Sprzęt RFID
  • Stacjonarny RFID
  • Tablety
  • Skanery
  • Skanery stacjonarne
  • Oprogramowanie
  • Akcesoria
Search